تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد| استعلام قیمت پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد

امروزه بیشتر ساختمانهای نوساز از درب و پنجره های دوجداره UPVC برای ساختمان خود استفاده میکنند ، اما هنوز بیشتر ساختمان های قدیمی از درب و پنجره های قدیمی آهنی استفاده میکنند که دارای اندازه های و شکلهای مختلفی بوده که استاندارد خاصی ندارند.

برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره درمشهد میتوانید با شماره 09128126836 تماس حاصل کرده تا کارشناسان ما به صورت رایگان، برای اندازه برداری در محل شما حاضر و بعد از بررسی اندازه ها ، قیمت پنجره دوجداره در مشهد را با پایین ترین قیمت ممکن ، به شما اعلام و بعد از تولید پنجره دوجداره ،درمحل شما ، بدون کنده کاری و تخریب ، پنجره UPVC شما در مشهد نصب می شود.

توس وین ، دارای ضمانت کیفیت و گارانتی در تولید درب و پنجره UPVC و ارزان ترین قیمت پنجره در میان همکاران در مشهد


دلایل تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC

پنجره های قدیمی عایق مناسبی نبوده و تمامی کسانی که از این پنجره قدیمی آهنی استفاده میکنند به نوعی مشکل هدررفت انرژی و در زمستان معظل عبور هوای سرد به داخل ساختمان و خروج هوای گرم به خارج از ساختمان و درتابستان مشکل ورود هوای گرم به داخل ساختمان را دارند ، اما پنجره های دوجداره UPVC عایق بسیار خوبی در برابر گرما و سرما بوده و دارای ویژگی ذخیره انرژی و جلوگیری از هدررفت آن را داراست .

باوجود تمام مزیت های پنجره های دوجداره UPVC مشهد در مقایسه با پنجره های قدیمی آهنی ، بسیاری از افراد این تصور را دارند که تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره ، کاری پرزحمت بوده که نیاز به کنده کاری و تخریب دیوار ساختمان و فریم های اطراف پنجره را دارد و این تصور باعث شده تا بسیاری از افراد برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره اقدامی نکنند و از مزایای پنجره دوجداره محروم شوند.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در مشهد را بدون هیچگونه تخریب توسط شرکت توس وین توضیح دهیم:

پروسه تغییرات از پنجره قدیمی چوبی به پنجره دوجداره:

در زمانهای گذشته پنجره چوبی جزء قدیمی ترین نوع پنجره بوده که دارای فریم های چوبی بهمراه شیشه های رنگی بوده است. این پنجره معمولا در قسمت بالا دارای قوس بوده که همراه با شیشه های رنگی در منازل یا مساجد و عمارت ها استفاده میشد.

بعدها با پیشرفت تکنولوژی پنجره های آهنی به علت استحکام بیشتر و عدم خوردگی توسط حشرات جایگزین پنجره های قدیمی چوبی شد. اما در کنار این مزایا ، پنجره آهنی دارای معایب وزن سنگین و زنگ زدگی بخصوص در مناطق مرطوب بود ، بنابراین بیشتر افرادی که در مناطق مرطوب زندگی میکردند از همان پنجره های قدیمی چوبی استفاده کردند و افرادی که پنجره آهنی داشتند ، مشکل زنگ ردگی پنجره ها را با رنگ آمیری مکرر در فواصل زمانی کم ، رفع میکردند.

پروسه ورود پنجره های آلومینومی در صنعت ساختمان

با توجه به سنگین بودن و زنگ زدگی پنجره های آهنی ، صنعت به سمت سازه های سبک تر رفت و پنجره های آلومینومی جایگزین پنجره های آهنی شد. پنجره های آلومینومی دارای تنوع شکل بیشتر و نسبت به تغییرات آب و هوا و رطوبت مقاومت بیشتری داشته و تغییر شکل کمتری به نسبت انواع قبلی پنجره را داشتند. همچنین قیمت فریم های آلومینومی دارای قیمت کمتری به نسبت چوبی و آهنی بود و مقرون به صرفه تر بود.

ورود پنجره های دوجداره بعد از آلومینیومی


اما در کنار مزایای سبک بودن و مقاومت آب و هوایی این نوع ، پنجره های آلومینومی رسانای گرما بوده و علاوه بر اینکه خودشان گرم میشوند موجب انتقال گرما از ساختمان به خارج از ساختمان میشوند و موجب اتلاف انرژی میشد و این ایراد در مناطق سردسیر که عایق گرما بسیار مهم بود ، بیشتر مورد توجه قرار گرفت و در نهایت پنجره های دوجداره UPVC جایگزین پنجره های آلومینومی شد.

بدین ترتیب پنجره های دوجداره UPVC موردتوجه قرار گرفت زیرا پنجره های دوجداره دارای وزن کمتر ، مقاوم در برابر گرما و رطوبت و تغییر شکل و از همه مهمتر عایق گرما و سرما بود. پنجره دوجداره UPVC زنگ نمیزند ، پوسته پوسته نمیشود و در برابر آسیب های محیطی مانند آفت کش ها، باران های اسیدی ، رطوبت هوا ، بخارهای سمی در مناطق صنعتی بسیار مقاوم است و تغییر رنگ و حالت نمیدهد.

لزوم تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد ، پنجره دوجداره UPVC دارای مزایای مختلفی بوده که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از اتلاف انرژی و هدرفت گرما و سرما
  • وزن سبک در پروفیل UPVC در پنجره ه
  • زیبایی و تنوع شکل و ظاهر و امکان تغییر رنگ در فریم پنجره ها
  • عایق صوتی
  • بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه های برق . گاز مصرفی
  • عایق گرما
  • افزایش طول عمر بدون تغییر شکل و حالت
  • تنوع مدل ها در نوع بازشو در درب و پنجره های دوجداره
  • مقاوم در برابر نفوذ باران و آببندی کامل
  • مقاوم در برابرآتش سوزی و استحکام بالا
  • سهولت درنظافت
  • قابلیت بازیافت و عدم ضرر برای محیط زیست
  • قابلیت تعویض راحت با پنجره های قدیمی بدون خرابی

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد و سایر شهرهای خراسان توسط شرکت توس وین به سرعت و حتی کمتر از چند ساعت انجام میشود و نیازی به کنده کاری و خراب کردن جای پنجره نخواهد داشت . توجه داشته باشید درصورت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره علاوه برظاهر زیبای ساختمان و بالا ارزش ملک شما ، از ورود گرد و خاک ، آلودگی به داخل ساختمان جلوگیری شده و میتوان گفت تا حدود 50 درصد موجب کاهش هزینه های مصرفی برق و گاز با جایگزینی پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره عاید شما خواهد شد.


روش های تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در مشهد و سایر شهرهای خراسان :

گروه صنعتی توس وین تولید کننده درب و پنجره دوجداره در مشهد و سایر شهرهای اطراف بوده که دارای رزومه و سابقه فروان درتولید و نصب و رگلاژ پنجره دوجداره مشهد و سایر شهرهای اطراف میباشد. پروژه های تعویض پنجره قدیمی با دوجداره به دو صورت و با تمایل مشتری انجام میشود:

روش اول : تعویض پنجره قدیمی با دوجداره همراه با کنده کاری :

در این روش که مناسب ساختمان هایی است که درحال بازسازی و نوسازی بوده و تمایل به تعویض پنجره قدیمی خود را با دوجداره را دارند. در این روش فریم قدیمی پنجره ازدیوار با کنده کاری خارج و فریم جدید مطابق با استاندارد های لازم جایگزین قبلی شده و سپس پنجره دوجداره UPVC در جای فریم خود نصب شده و بعد از نصب توسط نصاب پنجره دوجداره شرکت توس وین مشهد ، رگلاژ پنجره دوجداره در محل مشتری در مشهد انجام و پنجره تحویل مشتری میشود . تمامی پنجره های دوجداره تولید و نصب شده توسط شرکت توس وین در مشهد دارای گارانتی در پروفیل ، شیشه دوجداره و همچنین دارای یکسال گارانتی رگلاژ پنجره دوجداره میباشد.

روش دوم : تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون کنده کاری:

اگر ساختمان شما نیاز به بازسازی نداشته و بازسازی و کنده کاری از حوصله شما دور است ، پیشنهاد ما ، تعویض پنجره قدیمی با دوجداره توسط شرکت توس وین مشهد میباشد . شرکت ما علاوه بر تولید درب و پنجره دوجداره در مشهد و حذف واسطه ها در قیمت پنجره دوجداره مشهد ، توانسته با همراه داشتن تیم نصب قوی ، علاوه بر پروژه های ساخت ، پروژه های بازسازی درب و پنجره دوجداره در مشهد را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت پنجره دوجداره در مشهد برای مشهد و خراسان فراهم آورد.

برای انجام طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره درمشهد بدون تخریب و کنده کاری ، تنها کافیست که اجزای پنجره از داخل فریم ها بیرون کشیده شود . در این روش ، فریم قدیمی پنجره باقی مانده تا پنجره دوجداره جدید روی فریم قبلی نصب شود . اینکار نیاز به هیچ کنده کاری ندارد و تنها کافیست که وسایل اطراف پنجره برداشته شده تا فضای کافی برای کار تعویض پنجره قدیمی با دوجداره توسط نصاب شرکت توس وین انجام شود.

برای انجام طرح تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره به دو روش میتوانید اقدام فرمایید .

1-تماس با شماره 09128126836 و هماهنگی برای حضور در محل پروژه مشتری در مشهد.

2-ثبت درخواست استعلام قیمت پنجره دوجداره از طریق فرم درخواست قیمت پنجره دوجداره مشهد

فرم درخواست استعلام قیمت پنجره دوجداره مشهد

بطور کلی استفاده از روش تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب ، نیاز به کنده کاری نداشته و به راحتی پنجره دوجداره روی فریم آهنی یا آلومینیومی قدیمی سوار شده و درب و پنجره دوجداره مشهد در کمترین زمان و بصورت کاملا عایق با پنجره قدیمی جایگزین میشود . پنجره دوجداره مناسب برای این موارد پنجره های دوجداره ال مانند هستند که پس از تعویض با پنجره قدیمی براحتی فریم آهنی را پوشش داده و مانع از دیده شدن آن میشود و باعث ایجاد زیبایی دوچندان میشود.

نحوه انجام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در مشهد ساده ترین عملیات ساختمانی بوده که براحتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود. برای انجام ین کار نیاز به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره دوجداره با پیچ و فوم های مخصوص روی فریم پنجره قدیمی نصب میشود. درب و پنجره قدیمی با کمک فرز بریده میشود و سپس پنجره دوجداره جدید توسط پیچ به فریم پنجره قبلی بسته شده و سپس توسط فوم و چسب مخصوص درزگیری میشود.

در تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد ، لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده و فریم محیطی که اطراف پنجره بوده باقی میماند تا پنجره دوجداره روی آن پیچ شود. از آنجا که فریم محیطی پنجره قدیمی در دیوار باقی میماند معمولا از پروفیل های مخصوص بازسازی استفاده شده و مقداری بسیار کمی از فریم محیطی دیده میشود. اگر سطح مقطعی فریم محیطی باقی مانده کمتر از حد استاندارد که 6 سانت بوده ، باشد حتما باید از پروفیل بازسازی برای پنجره جدید استفاده کرد. همچنین میتوان کمبود سطح مقطعی فریم محیطی را از طریق آهنگری یا آهن کشی جبران کرد.

قیمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در مشهد

عوامل مختلفی در قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد وجود دارد که از عوامل تاثیر گذار میتوان به نوع پروفیل ، ابعاد پنجره ، نوع شیشه انتخابی ، نوع پنجره انتخابی و یراق آلات مصرفی درپنجره دوجداره اشاره کرد.

پروفیل : در قیمت پنجره دوجداره مشهد نوع پروفیل نقش مهمی در کیفیت کار و قیمت نهایی دارد. پروفیل های پنجره دوجداره برند های مختلفی داشته که از جمله میتوان به پروفیل های وین تک ، هافمن ، سیندژ ، ویستابست و…. اشاره کرد .

قیمت پروفیل پنجره دوجداره هافمن در مشهد :

این نوع پروفیل جزء پرکاربردترین پروفیل مصرفی برای تولید درب و پنجره دوجداره در مشهد بوده که دارای مشخصات و قیمت های مختلفی با توجه به نوع پنجره دوجداره انتخابی از نظر بازشو و ابعاد نهایی شما میباشد. از آنجا که شرکت توین نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در مشهد میباشد قیمت های پنجره دوجداره هافمن دارای پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت میباشد. در اینجا لیستی از قیمت پنجره دوجداره هافمن در مشهد آورده شده است .

به علت داشتن نمایندگی فروش پنجره هافمن در مشهد، امکان پایین تر بودن قیمت در لیست می باشد .

لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت پنجره دوجداره هافمن مشهد با شماره 09128126836 تماس حاصل فرمایید.

ردیفنوع پنجره

قیمت پنجره دوجداره هافمن مشهد

1پنجره دوجداره هافمن تک لنگه تک حالته
1.250.000 هزار تومان
2پنجره دوجداره هافمن دو لنگه دو حالته
1.600.000 هزار تومان
3پنجره دوجداره هافمن سه لنگه تک حالته
2.400.000 هزار تومان
4پنجره دوجداره هافمن چهار لنگه تک حالته
2.800.000 هزار تومان

5پنجره دوجداره هافمن تک لنگه تک حالته قوس دار
1.350.000 هزار تومان
6پنجره دوجداره هافمن کشویی سه لنگه
2.350.000 هزار تومان
7پنجره دوجداره هافمن کشویی چهارلنگه جفت ریل
3.250.000هزار تومان
8پنجره دوجداره هافمن چهار لنگه دوحالته (دولنگه بازشو)
2.750.000 هزار تومان

9پنجره دوجداره هافمن سه لنگه دوحالته
2.500.000 هزار تومان

قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد :

قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد با توجه به نوع و مدل بازشوی انتخابی و همچنین ابعاد پنجره دوجداره وین تک میتواند متغییر باشد . قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد در مدل تک حالته و دوحالته متفاوت بوده و نیاز به بررسی کارشناس برای اعلام قیمت نهایی میباشد. قیمت های اعلام شده پنجره دوجداره وین تک در مشهد حدودی بوده و برای اعلام قیمت نهایی پنجره دوجداره وین تک نیاز به داشتن ابعاد شما و نوع شیشه انتخابی شما میباشد .

امکان پایین بودن قیمت به علت داشتن نمایندگی وین تک در مشهد می باشد .

لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت پنجره دوجداره وین تک مشهد با شماره 09128126836 تماس حاصل فرمایید.

ردیفنوع پنجره
قیمت پنجره دوجداره وین تک مشهد

1پنجره دوجداره وین تک پنجره ثابت (فیکس) با گالوانیزه
450.000 هزار تومان
2پنجره دوجداره وین تک دو تیکه با یراق تک حالته
900.000 هزار تومان
3پنجره دوجداره وین تک کشویی پروفیل و شیشه
1.400.000 هزار تومان
4پنجره دوجداره وین تک درب دوجداره تک لنگه1.050.000 هزار تومان
5پنجره دوجداره وین تک دو تیکه با یراق دوحالته
900.000 هزار تومان
6پنجره دوجداره وین تک پنجره دوجداره دورو لمینیت
1.230.000 هزار تومان
7پنجره دوجداره وین تک سه تیکه با کتیبه
1.350.000 هزار تومان

اقدامات لازم قبل از تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

از آنجا که تعویض پنجره قدیمی با دوجداره توسط شرکت توس وین در مشهد بدون هیچگونه تخریب و کنده کاری انجام میشود ، بنابراین از صرفه اقتصادی بالایی دارد و در نهایت نصب پنجره دوجداره و جایگزینی آن با پنجره های قدیمی موجب صرفه جویی در هزینه های برق و گاز مصرفی خواهد شد، بنابراین با وجود هزینه اولیه برای خرید پنجره دوجداره وین تک ؛ هافمن ، ویستابست و….. در نهایت هزینه صرف شده بابت خرید پنجره دوجداره ، با صرفه جویی در مصرف برق و گاز مصرفی که به موجب نصب پنجره دوجداره ایجاد شده ، جبران خواهد شد .

برای تعویض پنجره دوجداره ابتدا بایستی نوع پنجره دوجداره مدنظر خود را انتخاب کنید

قدم بعدی برای تعویض پنجره ، انتخاب نوع پروفیل مصرفی برای تولید درب و پنجره دوجداره مشهد میباشد.

درصورت عدم آشنایی با نوع پروفیل مناسب از نظر کیفیت و کارایی و قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده تا از مشاوره رایگان برای انتخاب نوع پنجره و نوع پروفیل استفاده فرمایید .

اندازه گیری ابعاد پنجره برای اعلام استعلام قیمت پنجره دوجداره مشهد که توسط مشتری یا کارشناس اعزامی شرکت توس وین انجام میشود .

خصوصیات یک پنجره دوجداره با کیفیت برای تعویض پنجره قدیمی

عایق بودن پنجره انتخابی :

یک از مهمترین علل برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ، عایق بودن و جلوگیری از هدررفت انرژی یا ورود سروصدا به داخل ساختمان است . بنابراین از ویژگی های درب پنجره دوجداره با کیفیت و مرغوب ،عایق بودن آن می باشد. در زمان تعویض درب و پنجره قدیمی با توجه به شرایط محیطی ، پنجره دو یا سه جداره مناسب را انتخاب کنید تا کارایی لازم و مطلوب داشته باشند.

برای مثال در محیط های شلوغ که نزدیک کارگاهی صنعتی و .. که سروصدا زیاد است ، پنجره دوجداره کارایی لازم را نداشته و پیشنهاد می شود که از پنجره های سه جداره برای ایجاد عایق صدا استفاده شود.

وجود 2 یا 3 شیشه در تولید پنجره باعث می شود که هم عایق صدا و هم عایق گرما و سرما باشد. همچنین وجود گاز آرگون در میان شیشه ها موجب ایجاد فضای خلا ما بین شیشه ها شده که میتوانید مانع از عبور گرد و خاک و سروصدا و … گردد. البته نکته قابل توجه در این موضوع ، تولید درب و پنجره دوجداره یا سه جداره بایستی حتما توسط تولیدکنندگان متخصص و با سابقه صورت پذیرد ، زیرا نقض در یکی از مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره میتوانید تمامی اجزای پنجره را دچار اشکال کرده و بنابراین پنجره شما کارایی لازم برای ایجاد فضای عایق را نداشته باشد.

هنگام تعویض پنجره قدیمی با دوجداره خود حتما به این نکات توجه کنید:

آیا این شرکت تولید کننده مستقیم پنجره دوجداره است یا تنها فروشنده پنجره که نقش واسطه را اجرا میکند ؟

آیا این شرکت خدمات پس از فروش برای محصول خود را دارد؟

آیا پروفیل های مصرفی در ساخت درب یا پنجره دوجداره دارای گارانتی است

آیا گار آرگون مصرفی در پنجره دارای گارانتی بوده یا خیر ؟

و……

انتخاب یراق آلات مرغوب

یراق آلات نقش بسیار مهمی در کیفیت و طول عمر پنجره دوجداره دارد. اگر برای پنجره خود پروفیل مرغوب انتخاب کرده و حتی مرحله نصب پنجره دوجداره مشهد نیز با رعایت تمامی اصول توسط تکنیسین نصب صورت گیرد، درصورت عدم توجه به کیفیت یراق آلات مصرفی و استفاده از برند بی کیفیت عدم کارکرد صحیح یراق آلات خواهد شد. بنابراین بعد از گذشت مدت زمان کم، شاهد اشکال در باز و بسته شدن درب یا پنجره، افتادگی و گیرکردن لنگه ها و .. می شود.

برای انتخاب یراق آلات باید به نوع بازشو، تعداد لنگه ها توجه کرد و براساس نوع پنجره یراق آلات مناسب آن را انتخاب کرد. هم چنین ابعاد پنجره نیز حائز اهمیت است ، زیرا در صورت انتخاب یراق آلات نامناسب ، توانایی تحمل وزن پنجره را نداشته و خیلی زود کارایی یراق از بین خواهد رفت و امکان آسیب به سایر بخش های پنجره مانند پروفیل و ….. وجود دارد. برای مثال در پنجره دوجداره فولکس واگنی به علت مکانیزم متفاوت در بازشو، اندازه و وزن پنجره و …. نمیتوان از یراق آلات پنجره کشویی یا لولایی استفاده کرد.

انتخاب شیشه مناسب

شیشه پنجره دوجداره از دو یا چند لایه شیشه با ضخامت 4 تا 6 میلیمتر که به صورت موازی قرار گرفته اند، تشکیل شده است. در بین شیشه ها فضای خالی ایجاد شده که بین آنها با گاز بی اثر مانند گاز آرگون و … پر می شود. میتوان گفت تفاوت میان شیشه تک جداره یا دوجداره وجود همین فضای خالی مابین شیشه هاست که با پرشدن آن با هوای خشک یا گاز آرگون ، مانع انتقال و جابجایی گرما و سرما می شود. بنابراین با ایجاد فضای عایق بین محیط داخلی و خارجی ،مانع هدایت دما و صوت به داخل یا خارج از ساختمان می شود.

برای تولید شیشه دوجداره استاندارد بایستی تمامی مراحل آن با دقت و توسط دستگاه های مخصوص برش و شستشوی شیشه صورت گیرد. ابتدا صفحات بزرگ در قسمت مخصوص برش و بعد از پردازش اندازه های دقیق توسط نرم افزار به طور دقیق و دور از خطای دست، برش داده می شود.

بعد از برشکاری، شیشه ها با آب سختی گیری شده و سپس فریم دوجداره برای قرارگیری مابین شیشه ها برش داده می شود. فضای خالی بین شیشه ها نیز ابتدا توسط مواد رطوبت گیر پر شده و دو لبه فریم توسط چسب های مخصوص متصل و درزگیری می شود.بعد از اتمام درزگیری شیشه ها برای تزریق گاز آرگون به دستگاه پرس منتقل می شود و در نهایت توسط دستگاه، اطراف شیشه ها برای درزگیری دوم با چسب پلی سلفید پوشانده می شود.

انتخاب پروفیل

پروفیل UPVC با توجه کاربرد آن، در برند و سطح مقطع های مختلف تولید می شود تا نیاز مشتریان در شرایط مختلف را پوشش دهد. در شرایط اقلیمی مختلف از نوع های متفاوتی از پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد تا در شرایط جوی مقاومت لازم در برابر نورخورشید، باران ، رطوبت و … را داشته باشد.

شرکت توس وین خود تولید کننده مستقیم درب و پنجره دوجداره است .تمامی مواد اولیه به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده به کارخانه تولیدی درب و پنجره توس وین رسیده که خود موجب کاهش مستقیم قیمت و افزایش کیفیت محصول خواهد شد.

این شرکت دارای نمایندگی پنجره های هافمن در مشهد و پنجره دوجداره وین تک در مشهد و سایر پروفیل های درجه 1 است که پروفیل ها مصرفی برای تولید محصول به صورت مستقیم از کارخانه تولیدکننده پروفیل به کارخانه درب و پنجره UPVC توس وین در مشهد رسیده و واسطه ای در این میان نیست .

همچنین این شرکت دارای خط تولید برای تولید شیشه های دوجداره است که در این بخش نیز این شرکت بدون واسطه تولید شیشه را انجام میدهد. تمامی شیشه ها در کارخانه تولید و بعد از شست و شو در قسمت مونتاژ در کنار هم قرار گرفته و گاز آرگون مرغوب در میان آنها برای ایجاد فضای خلاء تزریق می شود. تمامی این پروسه توسط تکنیسین های متخصص انجام تا میزان خطا در آن به حداقل رسیده تا پنجره ای مناسب با عایق حرارتی و صوتی عالی با مواد درجه یک به دست مشتری برسد .

تمامی پروفیل های مصرفی در تولید پنجره دوجداره مشهد دارای گارانتی 25 ساله برای تغییر رنگ و شکل است .

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • علی کاشانی نژاد پاسخ

    من تعویض پنجره قدیمی با دوجداره هافمن را توسط نمایندگی شون در مشهد شرکت توس انجام دادم و خیلی راضی هستم

    آگوست 21, 2022 در 9:26 ق.ظ
    • Peyman پاسخ

      خوشحالیم که راضی بودید .

      آگوست 21, 2022 در 9:26 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


گروه صنعتی توس وین
ارتباط و تماس در واتس آپ