پنجره دوجداره وین تک در مشهد

با توجه به رعایت استانداردهای کیفی در وین تک ، امروزه استفاده از پنجره های دوجداره وین تک در مشهد در بسیاری از ساختمان در این شهر دیده میشود و این شرکت توانسته جزء برندهای پرطرفدار پروفیل در این شهر باشد.

⊗مدت مطالعه : 10 دقیقه       نویسنده : پیمان 

امروزه کنترل مصرف منابع انرژی و فرهنگ سازی استفاده صحیح از این منابع یکی از مهمترین دغدغه های دولتمردان درجهان به شمار می آید.

مسکن به دلیل نیاز اصلی و اولیه انسان ها همواره به عنوان یکی از کانون های اصلی مصرف انرژی مطرح بوده است و با توجه به بررسی های علمی به عمل آمده در حال حاضر 30% از کل انرژی در بخش ساختمان به مصرف می رسد. درب و پنجره ها به دلیل حائل بودن فضای بیرونی و داخلی ، در ساختمان نقش بسزایی در میزان مصرف انرژی را به خود اختصاص داده و عایق مناسب در این بخش از اتلاف انرژی ممانعت نموده و سبب آسایش ساکنان و صرف جویی اقتصادی برای هر خانوار را به همراه خواهد داشت.

استفاده از پروفیل UPVC برای ساخت درب و پنجره های دوجداره ، از اواخر سال 1960 میلادی در کشورهای اروپایی مطرح و با توجه به مزایای متعدد پنجره دوجداره به ویژه در جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی اقتصادی باعث گردیده مصرف این محصولات مورد استقبال عمومی قرارگیرد و با توجه به سیرتکاملی پنجره های دوجداره امروزه در بیش از 70% از کشورهای اروپایی از درب و پنجره دوجداره استفاده می گردد.

در ایران نیز با توجه به مزایای متعدد حاصله استفاده از پنجره دوجداره مورد توجه قرار گرفته و شرکت های تولید کننده پروفیل UPVC نیز بالبطع شروع به کار نموده تا نیازها و سلیقه های مشتریان در پروژه های ساختمانی مرتفع نمایند.

درب و پنجره دوجداره وین تک نیز در ابتدای ورود پنجره های دوجداره در ایران ، در این بازار حضور داشته و سعی نموده تا با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه UPVC بهترین پنجره دوجداره وین تک را در ایران و مشهد عرضه نماید. 


تاریخچه پنجره دوجداره وین تک مشهد

از اواخر دهه هفتاد شمسی با توجه به سیر صعودی مصرف انرژی در ایران ، پروفیل های یو پی وی سی جهت تولید پنجره دوجداره موردتوجه قرار گرفت و با توجه به مزایای متعدد این محصول و کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها ، مصرف درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی روبه افزایش بوده بطوریکه که امروزه در اکثر ساختمان های ایران و شهر مشهد از درب و پنجره دوجداره استفاده میگردد.

درب و پنجره دوجداره وین تک در ابتدای نیاز به این محصول در بازار ایران حضور داشته و طی ده سال اخیر درب و پنجره های وین تک توانسته با اثبات کیفیت ، تجهیز و تزیین کننده ساختمان ایران و شهر مشهد باشد.

شرکت وین تک از اواخر سال 1980 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل های UPVC مورد نیاز برای تولید درب و پنجره دوجداره وین تک در صنعت ساختمان در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و بیش از سه دهه ، پروفیل های تولیدی خود را در بازارهای مصرف کشورهای مختلف و همچنین شهرهای مشهد و … عرضه مینماید.
این مجموعه صنعتی جهت سرویس دهی مطلوب به مصرف کنندگان محصولات تولیدی خود ، علاوه برکارخانجات و دفاتر فروش در ترکیه ، در کشورهای آلمان ، روسیه ، هندوستان ، آذربایجان و تونس نیز کارخانجات تولید پروفیل های UPVCخود را احداث و در 54 کشور دیگر انبار و دفاتر فروش خود را دایر نموده است.

با توجه به عرضه درب و پنجره دوجداره وین تک در مشهد و ایران طی چندین سال گذشته ، مدیران این شرکت با بررسی دقیق و علمی ، جهت فراهم آوری بهینه نیازهای مشتری و همچنین سرویس دهی بهتر ، در سال 89 اقدام به برنامه ریزی و تاسیس کارخانه تولیدی پروفیل هایUPVC در ایران نمودند که فاز یک کارخانه در زمینی به وسعت 36000 متر مربع و زیبنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز احداث و شروع به تولید پروفیل های پنجره دوجداره استاندارد برای عرضه در صنعت ساختمان نموده است


تکنولوژی ماشین آلات وین تک در مشهد

در مجموعه صنعتی وین تک ، از آخرین ماشین آلات موجود در این صنعت برای تولید پروفیل مصرفی در ساخت پنجره دوجداره وین تک استفاده گردیده که با اتکا به دانش فنی و مهارت نیروهای کارآزموده و متخصص خود و استفاده از بهترین تجهیزات و ماشین آلات تواسنه پروفیل های تولیدی استاندارد و با کیفیت مورد نیاز بازار مصرف تولید و عرضه نماید.

در مجموعه صنعتی تاسیس شده در کشور ایران ، از آخرین دستاوردها و تکنولوژی شرکت KRAUSS MAFFEI کشور آلمان در بخش ماشین آلات اکسترودر بهرمند گردیده است و سیستم میکسینگ و ترکیب مواد اولیه بر مبنای جدیدترین تکنولوژی انتقال مواد اولیه ، بصورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی ، به خطوط تولید پایه گذاری شده است . فاز یک کارخانه تولیدی وین تک با استقرار 12 خط اکسترودر جهت تولید و عرضه انواع پروفیل های UPVC آغاز گردیده و با احداث 16000 متر مربع سالن های تولیدی و با در نظر گرفتن تمامی زیر ساخت های لازم در جهت توسعه روند تولیدی خود ، امکانات لازم جهت نصب 30 اکسترود را در سالن خود ایجادو پیش بینی تمامی مراحل آتی توسعه و افزایش تولید شرکت را برآورد و مهیا کرده است.


مراحل تولید پروفیل های پنجره دوجداره وین تک مشهد


طراحی و ترکیب مواد مورد استفاده در ساخت پروفیل های مصرفی برای ساخت پنجره های دوجداره وین در ایران و مشهد مطابق با آخرین استاندارد های تدوین شده در این صنعت و با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ایران و با در نظر گرفتن نیازمندی های مصرف کنندگان مشهد ، این محصول توسط واحد های فنی و مهندسی این شرکت طراحی و در یکی از مدرن ترین تاسیسات صنعتی و مجهز به آخرین تکنولوژی ؛ تولید و عرضه میگردد.

مجموعه صنعتی وین تک توانسته با تولید 1300 نوع پروفیل ، نیازمندی های مصرف کنندگان خود را پوشش و جوابگوی سلیقه مختلف مشتریان و متخصصین فنی و مهندسان پروژه های ساختمانی باشد.


رنگ بندی پروفیل پنجره دوجداره وین تک در مشهد

پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه رنگ سفید تولید میگردد که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده ، بطوریکه در مقاسیه با تولیدات شرکت های مختلف ؛ تفاوت رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد.

درکارخانجات صنعتی وین تک در ایران سعی گردیده با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی ، پروفیل های به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازارهای مصرف عرضه گردد. در کاخانجات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخگویی به سلیقه های مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمان اقدام به تولید پروفیل با پوشش های لمینت های رنگی نیز نموده است . پوشش های پی وی سی لمینت برای پروفیل های وین تک از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه می گردد .


کنترل کیفی پنجره های دوجداره وین تک در مشهد

تمامی پروفیل های تولیدی کارخانه وین تک طی فرایند تولید ، پس از آن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه مجموعه وین تک تحت تست های کنترل کیفی قرار میگیرد.

از پروفیل های وین تک تولید شده هر اکسترودر و در هرشیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل برروی این مقاطع به انجام می رسد و درصورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال این پروفیل به انبار و واحد فروش جلوگیری به عمل می آید.

  • تست مقاومت حرارتی تا 150+ درجه سانتی گراد
  • تست مقاومت حرارتی تا 40- درجه سانتی گراد
  • تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش
  • کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل
  • کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل
  • کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل
  • کنترل مقاومت ضربه در دماهای زیر صفر
  • کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل
  • کنترل میزان صاف بودن سطوح پروفیل

در کارخانجات وین تک طی مراحل بسته بندی ، لیبل ها برروی پروفیل چاپ می گرددکه شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا ، کد کالا ، زمان و تاریخ تولید ، نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارش های کیفی دریافتی در دوره زمانی مختلف قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.


گواهینامه ها و استانداردهای دریافتی پنجره دوجداره وین تک در مشهد

پروفیل های تولید شده در گروه کارخانجات وین تک با توجه به رعایت استانداردهای لازم طی فرآینده تولید و کنترل کیفی پس از مراحل تولید به کشورهای متعدد صادر و موفق به اخذ استاندارد های مختلف گردیده است که از مهمترین آنها می توان به استاندارد RAL-GZ 716/1 کشور آلمان اشاره کرد . سیستم های درب و پنجره دوجداره وین تک علاوه برکنترل کیفی در آزمایشگاه شرکت ، از موسسه تحقیقاتی IFT ROSEINHEIM آلمان نیز گواهینامه کیفیت و تاییدیه فنی دریافت نموده است.

تمامی پروفیل های تولیدی درکارخانه وین تک در ایران مطابق چک لیست موسسه استاندارد RAL کشور آلمان تولید و به بازار مصرف ارائه می گردد. همچنین پروفیل های وین تک از نظر کیفیت موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اجباری سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز گردیده است


مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره وین تک در مشهد

درب و پنجره های دوجداره ساخته شده از پروفیل وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری دارای مزیت های متعدد میباشد که در نهایت موجباب آرامش و آسایش ساکنان ساختمان های اداری و مسکونی را فراهم می آورد که در ذیل به برخی از این موارد اشاره گردیده است :

  • کاهش هزینه های مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت موردنیاز ساختمان به دلیل عایق درب و پنجره های دوجداره وین تک
  • کاهش آلودگی صوتی به دلیل عایق درب و پنجره دوجداره UPVC
  • عایق در برابر نفوذ گرد و غبار محیط های بیرونی به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی و سرویس های مکرر جهت نگهداری در دوره زمانی آتی
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • دوام و استحکام بالا و کاربرد زمانی طولانی
  • غیرقابل اشتعال در برابر آتش سوزی
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون
  • قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین امنیت محیط
  • قابلیت نصب شیشه های چند جداره

قابل ذکر است جهت نگهداری صحیح از پنجره های دوجداره وین تک ، جدا نمودن روکش محافظ پروفیل ها حداکثر طی دوماه بعد از نصب پنجره دوجداره از روی پروفیل های وین تک و همچنین نظافت سطوح بیرونی درب و پنجره ها با پارچه نرم و آب و صابون جهت جلوگیری از رسوب گرد و غبار ناشی از محیط های بیرون هر شش ماه یکبار ضروری میباشد.


قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد

از آنجایی که عوامل مختلفی در تعیین قیمت پنجره دوجداره وین تک تاثیرگذار است ، بنابراین برای درب یا پنجره دوجداره قیمت ثابتی نمیتوان اعلام کرد و قیمت نهایی با مشخص شدن ابعاد دقیق ؛ نوع بازشوی ، نوع یراق آلات مصرفی و ….. اعلام میگردد.
از عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره وین تک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  تعداد پنجره های درخواستی :
    هر چه تعداد پنجره های دوجداره وین تک بیشتر باشد ، بالطبع تعداد ملزومات مصرفی در تولید پنجره افزایش و در نتیجه در قیمت نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود .
  2. نوع و ابعاد شیشه دوجداره مصرفی
  3. تعداد حفره های موجود در پروفیل
  4. نوع و میزان یراق آلات مصرفی

 

   5.نوع بازشوی پنجره دوجداره وین تک

اطلاع از آخرین قیمت پنجره های دوجداره وین تک در مشهد در تابستان 1400
گروه صنعتی توس وین
ارتباط و تماس در واتس آپ