پنجره دوجداره هافمن در مشهد

پنجره هافمن مشهد ، نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در مشهد

پنجره دوجداره هافمن در مشهد

پنجره دوجداره هافمن در مشهد جزء پنجره های پرطرفدار بوده که طبق سلیقه مشتری قابل تغییر در قسمت بازشو و همچنین قابل انطباق با اندازه دلخواه شما می باشد .یکی از علت های محبوبیت این نوع پنجره در شهر مشهد، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات آب و هوایی و عدم تغییر رنگ و تغییر شکل پروفیل در برابر نور مستقیم خورشید است .

در صورت خرید پنجره دوجداره هافمن از شرکت توس وین که نماینده فروش پنجره هافمن است ، تمامی پروفیل های آن دارای گارانتی و ضمانت 20 ساله در برابر تغییر رنگ ، تغییر شکل و…. بوده و میتوانید از دوام و کارایی طولانی مدت پنجره دوجداره خود مطمئن بوده که نیازی به تعویض یا صرف هزینه مجدد برای تعمیر آن نخواهید داشت.

تخفیف ویژه در خرید پنجره های دوجداره هافمن مشهد به مدت محدود تا زمستان 1400

برای اطلاع و استعلام قیمت با شماره 09153222351 تماس حاصل فرمایید یا تنها برروی شماره موبایل کلیک کنید.

پروسه خرید پنجره هافمن تا اجرا و نصب آن :

نحوه سفارش و خرید پنجره دوجداره هافمن در مشهد از شرکت توس وین بعد از استعلام قیمت پنجره دوجداره توسط مشتری و بر اساس ابعاد و مشخصات اعلام شده و نوع بازشوی پنجره و نقشه ها به مشتری اعلام قیمت میگردد.

لازم به ذکر است که قیمت ارائه شده برای پنجره هافمن با استفاده از بهترین متریال یراق ، شیشه و…. بوده که با حذف واسطه ها با ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در مشهد می باشد .

پس از مشاهده و بررسی قیمت تایید آن توسط مشتری ؛ قرارداد انعقاد و تولید درب و پنجره ها با انتخاب بهترین و باکیفیت ترین پروفیل یو پی وی سی (هافمن) در کارخانه تولیدی توس وین آغاز و پس از ساخت پنجره و نصب زهوارها و یراق آلات آن و تولید شیشه دوجداره صنعتی با گاز آرگون ، به محل پروژه در سریعترین زمان ممکن ارسال و نصب می گردد.

درباره شرکت هافمن و نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در مشهد


شرک هافمن از سال 1386 در فضایی با مساحت شش هزار متر مربع در شهر تبریز شروع به کار کرده است . این شرکت در ابتدای فعالیت خود با 4 خط اکسرود فعالیت خود برای تولید پروفیل های پنجره دوجداره آغاز و دارای ظرفیت تولید 7200 تن در سال بود . اما در سالهای 1393 و 1394 ، در طرح توسعه ، پنج خط تولید جدید اکسترودر به خط تولید خود اضافه کرد و ظرفیت تولید پروفیل به 17000 تن در سال ارتقا پیدا کرد.

شرکت هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران، با به کار گیری مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، مصمم است در خدمت آرامش و امنیت خانه‌های ایران مدرن باشد.

درباره کاخانه پروفیل پنجره دوجداره هافمن و نمایندگی درب و پنجره هافمن
درباره کاخانه پروفیل پنجره دوجداره هافمن و نمایندگی درب و پنجره هافمن

شرکت توس وین دارای نمایندگی دوجداره هافمن در مشهد بوده که پنجره دوجداره یو پی وی سی هافمن با حذف واسطه و بصورت مستقیم توسط تیم باتجربه فنی ، تولید و با استفاده از با کیفیت ترین پروفیل و رعایت استاندارد ذخیره انرژی و بهترین یراق آلات ساخته میشود. تمامی پنجره های هافمن تولید شده توسط شرکت توس وین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده تا مشتری با آرامش خاطر و اطمینان درب و پنجره توس وین را انتخاب نماید.

لیست گواهینامه های پروفیل هافمن :


بیشتر بخوانید : آشنایی با کارخانه تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره هافمن

لیست پروفیل UPVC هافمن


پروفیل پنجره دوجداره هافمن بعنوان بخش اصلی و نگهدارنده شیشه دوجداره ، یراق آلات و کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره بوده که دارای تنوع مدل و حتی رنگ میباشد. این نوع پروفیل ها با توجه به کارکردشان به انواع مختلفی از جمله پروفیل فریم ، پروفیل مولین یا میانی ، پروفیل سش یا بازشو پنجره دوجداره یا پروفیل های مخصوص درب ، دورسش یا بازشوی درب و…. با توجه به کاربردآنها تقسیم میشوند.
اما در بازار فعلی پروفیل های پنجره دوجداره جدا از کابردشان به دو نوع زیر تقسیم میشوند.

پروفیل پنجره سری 60 هافمن مشهد

پروفیل پنجره سری 70هافمن مشهد

معرفی مدلهای قابل ساخت برای پنجره UPVC هافمن


پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت هافمن:

در مدل پنجره ثابت هافمن از لنگه های ثابت بدون بازشو برای تولید پنجره دوجداره ثابت استفاده میشود . در این مدل بدلیل عدم استفاده از بازشو و استفاده از پروفیل لنگه ثابت ؛ از میران پروفیل کمتری استفاده شده ، بنابراین قیمت نهایی پنجره ثابت هافمن کمتر از سایر پنجره های آن میباشد.
در این نوع پنجره از یراق آلات استفاده نمیشود و دارای قیمت پایینتری به نسبت مدلهای دیگر پنجره هافمن میباشد.
ای نوع پنجره جزء پرکاربردترین نوع پنجره دوجداره در مشهد بوده که بعلت استفاده از فریم فیکس ، تا حدود 95 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری میکند.

پنجره دوجداره ثابت هافمن ، نمایندگی پنجره هافمن مشهد
پنجره دوجداره ثابت هافمن ، نمایندگی پنجره هافمن مشهد

پنجره دوجداره یو پی وی سی تک حالته هافمن مشهد :

در مدل پجره تک حالته هافمن ، بعلت استفاده از پروفیل بازشو در یک قسمت پنجره ، بصورت عمودی و کلاسیک بازشوی پنجره انجام میشود. در این مدل یک بازشوی پنجره وجود دارد که به داخل ساختمان یا به خارج از ساختمان باز می شود . قیمت پنجره دوجداره تک حالته هافمن در مشهد دارای قیمت پنجره نسبت به مدل ثابت هافمن در مشهد داشته و از یراق آلات و پروفیل بازشو در این نوع مدل پنجره استفاده میشود.

پنجره دوجداره تک حالته هافمن در مشهد و نمایندگی درب و پنجره هافمن مشهد
پنجره دوجداره تک حالته هافمن در مشهد و نمایندگی درب و پنجره هافمن مشهد


درب های دوجداره یو پی وی سی هافمن :

درب های دوجداره هافمن معمولا از ترکیب بین شیشه دوجداره و پنل برای درب های بالکنی و درب های سرویس استفاده میشود . گاها در طزاحی درب های دوجداره از حالت تمام شیشه نیز استفاده میشود که معمولا برای امنیت بیشتر ، پیشنهاد میشود که 30 تا 40 سانتی متر پایین درب را پنل و مابقی شیشه دوجداره طراحی شود.
در تولید درب دوجداره هافمن مشهد از سش درب و یراق آلات سوئیچی استفاده شده که میتوان طبق سلیشه مشتری تمام سش شیشه یا ترکیبی از پانل و شیشه در طراحی درب هافمن استفاده کرد.

درب دوجداره هافمن در مشهد
درب دوجداره هافمن در مشهد

پنجره دوجداره یو پی وی سی دوحالته هافمن :

در مدل پنجره دوحالته هافمن ، دو نوع حالت بازشوی برای این پنجره وجود دارد. یک حالت بصورت عمودی و با زوایه 30 درجه پنجره از سمت بالا باز میشود که برای تهویه هوا و خروج هوا اتاق به خارج و ورود هوای تازه به داخل ساختمان استفاده میشود .

نوع بازشوی بعدی این مدل پنجره مانند پنجره تک حالته میباشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن مشهد ، بخاطر استفاده از یراق آلات متفاوت کمی بیشتر از پنجره تک حالته هافمن میباشد.

پنجره دوجداره دوحالته هافمن در مشهد
پنجره دوجداره دوحالته هافمن در مشهد




پنجره دوجداره یو پی وسی سی سایبانی هافمن :

پنجره های سایبانی هافمن قابلیت بازشو از پایین به سمت بالا را دارند و بیشتر برای گلخانه های ، سرویس ها و… از این نوع مدل پنجره استفاده میشود . این نوع پنجره قابلیت تغییر سش و حالت بازشو از داخل به خارج ساختمان و بالعکس را داراست و معمولا در مواردی قاب بازشو آن کوچک است از این نوع مدل پنجره هافمن استفاده میشود.

پنجره دوجداره سایبانی هافمن در مشهد
پنجره دوجداره یو پی وسی سی سایبانی

پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی هافمن :

این نوع پنجره هافمن دارای قابلیت بازشو بصورت آکاردئونی . بصورت جمع شو دریک طرف پنجره را دارد و علاوه بر پنجره در طراحی درب نیز کاربرد دارد.
درب آکادئونی هافمن مناسب فضاهای که بصورت موقت نیاز به جداسازی داشته مورد استفاده قرار میگیرد .
برای استفاده پنجره نیز در فضاهایی که نیاز به ویو و چشم انداز را دارند استفاده میشود ، زیرا تمامی اجزای درب و پنجره دوجداره آکادئونی بصورت جمع شده و مولین و جدا کنند در بین آنها باقی نمیماند که جلوی دید را بگیرد.

درب و پنجره دوجدار آکارئونی هافمن در مشهد
پنجره دوجداره یو پی وی سی آکاردئونی


پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی هافمن :

در طراحی مدل فرانسوی پنجره های هافمن به گونه است که در هنگام بازشدن هیچ مولین یا جدکننده ای بین پنجره باقی نمیماند و مولین بهمراه پنجره بازشده و در یک قسمت لت ها قرار میگیرد . این نوع پنجره هافمن مناسب مکانهایی مانند آشپزخانه و … بوده و دارای مزایای مختلفی میباشد.

پنجره دوجداره فرانسوی هافمن در مشهد
پنجره دوجداره فرانسوی هافمن در مشهد

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی هافمن :

پنجره فولکس واگنی هافمن ، ترکیب دوحالت کشویی و ریلی بوده که همانند دارای یراق آلات خاص بوده که ماننددرب ون ها اول به سمت بیرون بازشده و بعد از بازشدن و قرارگرفتن روی ریل های پنجره بصورت کشویی میتوان آن را باز کرد.
در تولید پنجره دوجداره فولکس واگنی هافمن ، بایستی از بهترین یراق الات استفاده شود زیرا در ایمنی و طول عمر و کارایی پنجره نقش حیاتی دارد.

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی هافمن در مشهد
درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی هافمن در مشهد

نکته مهم : از آنجایی که رضایت مشتری در الویت کار شرکت توس وین است ، بنابراین فریم ، نوع شیشه ، نوع یراق آلات و اندازه ی لت ها در پنجره های مدلهای پروفیل هافمن کاملا مطابق با سلیقه و نظر مشتری خواهد بود .

مزایای پنجره دوجداره هافمن در مشهد
مزایای پنجره دوجداره هافمن در مشهد

مزایای پنجره دوجداره upvc هافمن در مشهد



از مزایای پنجره دوجداره upvc هافمن در مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ورود کامل نور به فضای داخل بعلت ساختار و نوع پنجره
  • کنترل و مدیریت هزینه های مصرفی برق و گاز بعلت بهینه انرژی پنجره دوجداره
  • امنیت کامل بخاطر وجود قفل مستحکم ، دستگیره قفل و شیشه های دوجداره مقاوم
  • کاهش ورود صدا به داخل بخاطر وجود عایق صوتی با کیفیت در پنجره
  • بهینه بودن و کسب رتبه A++ در صورت استفاده این پنجره با شیشه سه جداره شرکت توس وین

بنابراین پنجره های دوجداره UPVC هافمن در مشهد با داشتن ساختار متناسب باعث ورود حداکثر نور به فضای داخل شده و با داشتن قابلیت ذخیره انرژی موجب کاهش مصرف برق و گاز و مدیریت مصرف میشود. با داشتن ظاهری زیبا در کنار امنیت داخل ظاهری خاص و چشم نواز به ساختمان و سازه شما میدهد.

همین حالا جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره UPVC هافمن اقدام فرمایید.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • مجید هوشمند پاسخ

    دمتون گرم ،اگه درین رابطه بتونید دیوارهای عایق سبک و مقاوم هم تولید کنید که بسیار عالی خواهد بود.

    فوریه 1, 2022 در 5:37 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


گروه صنعتی توس وین
ارتباط و تماس در واتس آپ