پنجره دوجداره تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین نوع پنجره یو پی وی سی مصرفی در صنعت ساختمان و ساخت و ساز بوده که این مدل توانسته مناسب هر سلیقه ای باشد .

پنجره دوجداره تک حالته در مشهد به نسبت سایر پنجره های یو پی وی سی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است .این نوع پنجره علاوه بر استفاده در پروژه های نوسازی ساختمان توسط مهندسی و سازندگان ، برای پروژه های بازسازی نیز بسیار مناسب بوده و میتوان گفت بهترین نوع پنجره برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در شهر مشهد میباشد .

در تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مشهد و پروژه های بازسازی که طبق سلیقه مشتری درخواست تعویض پنجره خود را بدون کنده کاری و بدون آسیب به دیوار و گچ ساختمان دارد ، این نوع پنجره با داشتن سطح مقطعی مناسب میتواند براحتی فریم قدیمی را پوشش داده و مانع از دیده شدن فریم محیطی پنجره قدیمی شود .

ساختار پنجره دوجداره تک حالته

پنجره دوجداره تک حالته دارای بازشو ( سش ) افقی میباشد که به داخل یا خارج از ساختمان باز شده و قابلیت باز شدن با زوایه ای 180 درجه را فراهم میکند . لولای این نوع پنجره بصورت عمودی قرار گرفته که با اضافه کردن یراق آلات پنجره دوحالته ، میتوان قابلیت بازشوی دوحالته به آن اضافه کرد که میتواند در دوجهت افقی و عمودی باز و بسته شود .

پنجره تک حالته یو پی وی سی از انواع پنجره لولایی بوده که لولای آن از مهمترین قسمت یراق آلات آن محسوب میشود .

لولا به قاب و لنگه پنجره دوجداره متصل شده و امکان حرکت بصورت باز و بسته شدن عمودی را به پنجره میدهد ، همانطور که بالا اشاره شد ، این پنجره قابلیت تغییر سیستم بازشو از چپ به راست و راست به چپ را داراست که با تغییر لولای پنجره امکان پذیر می باشد.

لولاهای پنجره تک حالته که از مهمترین قسمت یراق آلات آن محسوب شده ، میتواند بصورت ثابت و معمولی و یا تنظیمی و قابل رگلاژ باشد که در مواقعی که ابعاد پنجره دوجداره زیاد باشد ، استفاده از لولای تنظیمی که مقاومت وزن بیشتری دارد ، استفاده شود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره تک حالته در مشهد | قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد

یراق آلات مصرفی در پنجره تک حالته :

پنجره های تک حالته قابلیت استفاده از یراق آلات مختلف را داراست زیرا یراق آلات براحتی بروی پنجره سوار میشوند و از آنجا که یراق آلات مصرفی در آن بیشتر از 60 قطعه میباشد این نوع پنجره برخلاف سایر پنجره ها ، دارای امنیت بسیار بالایی میباشد.همچنین این پنجره براحتی قابلیت تغییر لولا و همچنین یراق آلات را داراست و میتوان آن را تعویض نمود.

یراق آلات مصرفی در تولید این نوع پنجره علاوه بر لولا ، شامل اسپانیولت ، زاماک ، زهوار ، دستگیره ها ، قفل داخلی و…. میباشد که همانطور که در بالا اشاره شد مجموع آنها بیش از 60 قطعه بوده که برروی پنجره دوجداره تک حالته قرار میگیرد .

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره تک حالته در مشهد | قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد

کیفیت یراق آلات مصرفی در تولید پنجره تک حالته تاثیر مستقیم در عمکلرد ، دوام و وطول عمر پنجره دوجداره دارد ، بنابراین بایستی حتما از یراق آلات با کیفیت و مرغوب در ساخت این نوع پنجره دوجداره استفاده شود تا بهترین عملکرد و طول عمر را داشته باشد . لازم بذکر است که تمامی یراق آلات مصرفی در تولید پنجره دوجداره توس وین در مشهد دارای 15 سال ضمانت کتبی میباشد.

علی رغم استفاده بیش از 60 قطعه یراق آلات در تولید پنجره تک حالته ، قیمت آن به نسبت سایر پنجره های دوجداره پایین تر بوده زیرا به نسبت سایر پنجره ها مانند پنجره دوحالته از یراق کمتری استفاده شده ، بنابراین قیمت به نسبت سایر پنجره بسیار کمتر میباشد .

عایق بندی در پنجره دوجداره لولایی

از مهمترین ویژگی پنجره دوجداره عایق بندی این نوع پنجره در برابر صدا و انرژی به نسبت پنجره های آهنی و ….. میباشد که تمامی پنجره های دوجداره بدلیل ساختار آنان دارای عایق صدا و همچنین انرژی میباشد .

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره تک حالته در مشهد | قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد

در بین پنجره های دوجداره از منظر عایق بندی ، بعد از پنجره ثابت که بدون بازشو بوده ، پنجره تک حالته بدلیل ساختار آن بالاترین عایق صدا و انرژی را داراست . داشتن ساختار چفت شدن لنگه ها به قاب و همچنین استفاده از یراق آلاتی مانند زاماک و اسپانیولت موجب چفت شدن کامل لنگه های پنجره به هم شده و موجب ایجاد عایق حرارتی و صوتی بسیار بالا میشود.

همچنین استفاده از شیشه های دو یا سه جداره و استفاده از گازآرگون مرغوب میان شیشه ها موجب ایجاد فضا عایق خوب میان بیرون و داخل ساختمان شده و از هدر رفت انرژی جلوگیری میکند . درمیان پنجره های دوجداره که طبیعا دارای عایق مناسبی هستند ، استفاده از شیشه سه جداره در پنجره تک حالته بالاترین سطح عایق حرارتی و صوتی را ایجاد میکند . همچنین استفاده از درزگیرها و چسب های عایق در هنگام نصب پنجره دوجداره در مشهد ، موجب ایجاد بالاترین میزان عایق در پنجره لولایی یا تک حالته خواهد شد.

مزایای استفاده از پنجره تک حالته

علاوه بر مزایای ذکر شده در قسمت بالا برای این نوع پنجره دوجداره و سایز مزایای استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی ، استفاده از پنجره های لولایی دارای محاسن و امتیازات زیر میباشد :

  • بازشوی بسیار راحت تنها با چرخاندن دستگیره بصورت افقی باز خواهد شد .
  • دارای بازشوی 180 درجه بوده که منجر به تهویه مناسب هوا ، ورود بیشتر نور به محیط میشود .
  • قیمت بسیار مناسب به نسبت سایر پنجره های دوجداره یو پی وی سی را داراست .
  • امکان جابجایی سش و بازشو در آن وجود دارد که امکان تغییر جهت بازشو در این مدل پنجره میشود .
  • یراق آلات و لولاهای مصرفی در این نوع براحتی قابل تویض میباشد .
  • امکان استفاده از این نوع پنجره برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره وجود دارد زیرا شبیه ساختار پنجره ها قدیمی میباشد .
  • عایق بسیار خوب در برابر انرژی و وصوت میباشد .

محدودیت های استفاده از پنجره های لولایی

این نوع پنجره بایستی در مکان هایی نصب شود که دارای فضای کافی برای بازشوی لنگه آن باشد ، بنابراین در صورت نصب پرده بایستی فاصله مناسب آن با پنجره رعایت شود تا مانع بازشدن لنگه های پنجره نشود .

قیمت پنجره دوجداره تک حالته در مشهد :

پنجره لولایی جزء محبوب ترین و قدیمی ترین نوع پنجره دوجداره بوده که دارای ظاهر بسیار زیبا و کلاسیک بوده که مناسب نصب در فضای اتاق ، آشپزخانه ، پذیرایی و …. میباشد . برای خرید این نوع پنجره دوجداره در مشهد میتوانید با شماره 09128126836 تماس حاصل کرده تا مشاوران ما در بخش فروش پنجره مناسب شما با توجه به ابعاد و فضای شما پیشنهاد دهند .

قیمت این نوع پنجره با توجه به نوع پروفیل انتخابی و ابعاد متغیر خواهد بود ، اما قیمت این نوع پنجره با پروفیل وین تک در مشهد را میتوانید از صفحه زیر بررسی نمایید .

قیمت پنجره دوجداره وین تک در مشهد

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


گروه صنعتی توس وین
ارتباط و تماس در واتس آپ